31 Aralık 2017 Pazar

ZAFONİ.COM ALIŞVERİŞİM




    Herkese merhabalar kızlar ;

  Kıyafet alışverişi yapmayı ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuzdur. Yeni yeni kıyafet siteleri bulmayı ve oralardan alışveriş yapmaya bayılıyorum. Özellikle online alışverişin popüler olduğu bu çağda benim için de online alışveriş pratik oluyor.
Yeni keşfim olan Zafoni sitesi oldukça geniş ve kaliteli kıyafet içeriğiyle beni oldukça tatmin etti. Modayı yakından takip ettikleri çok belli. Çoğu ürün modaya uygun.
Ve tabi ki bende boş durmadım alışveriş yaptım :)
Neler aldığıma geçmeden önce sizlere siteyi biraz tanıtmak istiyorum.







   Zafoni 'nin sitesi oldukça anlaşılır bir arayüze sahip. Aradığınızı siteden kolayca bulabiliyorsunuz. Site sadece kadınlara hizmet etmiyor aynı zamanda erkekler için de geniş kıyafet seçenekleri bulunuyor. Ve tesettürlü kadınlar için de sitede ayrı bir bölüm bulunuyor. Kısaca herkes aradığı ürünü Zafoni'den bulabilir :)

Sitede 50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargosu ücretsiz. Kargonuz 2 - 3 iş günü içerisinde geliyor. Ürünlerinizin bedeni olmadı ya da ürün hasarlı geldi diyelim , 14 gün içerisinde değişim sağlıyorlar. Ürünle birlikte gelen değişim formunu saklamayı unutmayın. O formu doldurarak değişiminizi gerçekleştiriyorlar.

Ürünlerin her biri ayrı ayrı poşetlenmiş olarak geliyor. Ayakkabılar da kutulu bir şekilde size ulaşıyor. Kıyafetimde herhangi bir hasar da yoktu.





   Özellikle kıyafet satan firmalarda , sitelerde benim en çok sevdiğim şeylerden biri de bu tarz fırsat ürünlerinin olması. Kadın ve erkekler için iki ayrı en iyi fiyat seçenekleri var. Benim aldığım ürünlerden birisi de en iyi fiyat 9.90 TL 'lik olan kısımda. Bütçeme uygun olan fiyat aralığından rahatça seçim yapabiliyorum. Bu da benim için avantaja dönüşüyor.


                     Peki ben Zafoni'den neler almışım hadi bakalım ?





   Bildiğiniz gibi bu sene inci modası artık her yerde! Aksesuarlardan kıyafetlere , kıyafetlerden çanta-ayakkabılara kadar her yerde inci görmemiz mümkün. Ben de bu modaya uymak için Zafoni'den topukları incili bu şirin deri botu aldım. Ayakkabı gerçek deri olmamasına rağmen oldukça kaliteli derisi var. Topukları da sağlam. Bazı botların topukları yürürken rahatsız ediyor. Bu botta öyle bir sorun yok. İncileri topuklara vidalanmış şekilde , yapıştırma değil. Ama yine de kullanımına dikkat etmeniz gerekiyor. Bir yerlere çarparsanız düşme ihtimali var. Çok yüksek topuğu yok. ( 10 cm ) Günlük kullanım için de ideal yükseklikte. Yandan fermuarlı. 35 numaradan 41 numaraya kadar seçeneği var. Fiyatı 89,90 TL. 

Linki : Luk Siyah Cilt Topuğu Boncuk İşlemeli Bot







  80 'lerin Fringe tabiriyle uçları püsküllü olan bu kısa kollu bluzü aldım. Kumaşı %65 polyester , %35 pamuk olan bir ürün. Bel ile pantolonunuzun birleştiği yerde bitiyor boyu. 2 farklı renk seçeneği var. Beyaz üzeri siyah yan çizgili ve siyah üzerine beyaz yan çizgili. 3 farklı bedeni var. Fiyatı da oldukça uygun 9,90 TL. Bu fiyata kaliteli olmasına çok şaşırdım doğrusu. 

Linki : Etek Ucu Püsküllü T-Shirt




 Benim Zafoni sitesinden yaptığım alışveriş deneyimim bu şekildeydi. Genel olarak siteyi ve alışverişimi çok beğendim. Siz de moda kıyafetler , ayakkabılar , çantalar almak isterseniz bu siteye mutlaka bir bakın.

 Eminim ki kendinize uygun ürünler bulacaksınız :)




                                          Sevgiler...

1 yorum:

  1. cok zevkli secimler. blogunuzu takipteyim, sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil