29 Eylül 2016 Perşembe

İKSİR GÜZELLİKLE ALIŞVERİŞ





      Herkese Merhabalar ;

    Online alışveriş bildiğiniz üzere artık daha çok tercih ediliyor. Gerek çalışan kişilerin alışverişe vakit bulamaması gerek online sitelerdeki ürün kampanyaları nedeniyle bir adım önde.
Tabi ki online alışveriş sitelerinin güvenilir olması da bizler için önemli.
  
   Hem güvenle alışveriş yapabileceğiniz hem de indirimlerin fazlaca olduğu yeni bir online alışveriş sitesi keşfettim.
İksir Güzellik.com 'da anne-bebek , kişisel bakım , medikal , gıda takviyeleri , cinsel sağlık vb. kategorilerde ürünler bulunuyor.

  Kart numaramı vermek istemiyorum diyorsanız kapıda ödeme ile , kredi kartım var diyorsanız kredi kartınızla ödeme yapabiliyorsunuz. World , Axess , Maximum , Bonus , CardFinans ve Asya Kart ile çalışıyorlar. Kartınıza tek çekim veya taksit imkanları var.

  Dermokozmetik cilt bakım ürünlerinin de bulunuduğu bu sitede birçok ünlü ve bilindik marka mevcut. Dr. Murad , Vıchy , Bioderma , Avene , La Roche Posay , Dermalogica , DermoSkin , Sebamed , Zigavus , Mustela , BioBaby , Dalin , Bioder , Mustela gibi benim de ürünlerini kullandığım markalar bulunuyor.


                        
                                        
                                
                 
                  
                         


       Dermokozmetik ürünler, medikal ürünler ile Tarım Bakanlığı tarafından onaylı bitkisel ürünleri satıyorlar. Ürün çeşitliliği , hızlı kargosuyla güvenle alışveriş yapabileceğiniz online bir alışveriş sitesi :)





İnstagram : @mimarca_makyaj


Sevgilerle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder