3 Aralık 2015 Perşembe

COSMED AKNE KONTROL JELİ






      Herkese merhabalar ;

     Bugün bloğumun konuğu , #umranlasonbaharamerhaba
 (Henüz okumadıysanız etkinliğin yazısını okumak için etikete tıklayabilirsiniz. ) etkinliğinde Cosmed markasının bizlere yolladığı Akne Kontrol Jeli olacak.

Yüzüm alerjiye , hemen sivilce çıkartmaya meraklı olduğu için bu tarz akne kontrol jelleri benim için vazgeçilmez oluyor. Aslına bakarsanız daha önce hiç akne kontrol jeli kullanmadım.
Cosmed firması sayesinde ilk deneyimimi gerçekleştirmiş oldum.
Buradan tekrar teşekkür ediyorum , bu güzel ürünü bizlerle tanıştırdığı için.

                   Gelelim Ürüne ;




 * Tüpte , kutunun içerisinde geliyor.

 * Kokusu bana erkek parfümünü andırdı.

 * Yüzümde durduk yere aniden kabarcıklar oluşuyor. Önce kaşıntı , kızarıklık daha sonra da şişiyor. Bende bu durumlarda hemen akne jelini uyguluyorum.

 * Anında etki ettiğini hissediyorsunuz. Sanırım sivilcelerin içine işleyip , kuruttuğu için çok az bir yanma hissi oluyor. Ama çabucak geçiyor bu his.

 * Jel formülünde bir ürün. Hemen emiliyor.

 * Ürün 20 ML 'lik. Az bir miktarı yetiyor.

 * Ben sadece sivilce ya da kabarcık üzerine uygulamıyorum. Çevresiyle birlikte uyguluyorum. Böylece sivilcenin yayılmasını engellemiş oluyorum.

 * Ürünün fiyatı : 45 TL





  * İçerisinde paraben gibi zararlı maddeler barındırmıyor.





   * Kesik uçlu olması uygulama kolaylığı sağlıyor. Fakat ben hijyen açısından ürünü elime alıp o şekilde uyguluyorum. Öbür türlü sivilceli yüzeyden bakteri bulaşabiliyor.





    * İçerisinde parfüm bulunuyor. Parfüme alerjisi olanlar kullanmamalılar.





                                                                                                      KULLANIMI :

* Cildinizi temizledikten sonra , sabah ve akşam cildin yalnızca akneli bölümüne uyguluyorsunuz. Uygulama sonrası durulanmıyor.





  * Çeşitli dermotolojik testlerden geçmiş bir üründür.

  * Alkolsüzdür.

  * Kadın , erkek rahatlıkla kullanabilir.


                   VAADLERİ :

 * Uzun süreli kullanımda siyah noktaları giderir.

 * Kurutma özelliği sayesinde iyileşme sürecini hızlandırır.

 * Enfeksiyon giderici özelliği vardır.

 * Hızlı ve derinlemesine etki ederek sivilcenin büyümesini engeller.

 * Aknelerin çıkarken yaptığı ağrıyı giderir.


            PEKİ VAADLERİNİ YERİNE GETİRİYOR MU ?

 * Henüz siyah noktaları gidermede bir etkisini görmedim.

 * Gerçekten sivilceyi anında kurutuyor.

 * Sivilcenin büyümesini engelliyor. Ve bu etkisini anında gösteriyor.

 * Yüzümde kabarcıklar çıktığında çok kaşıntı yapıyor. Bu ürünü kullandıktan sonra , o bölgenin kaşınmasını engelledi.



     Cosmed ürünlerini çeşitli eczanelerden , dermoeczanem.com 'dan ve turuncukasa.com 'dan
            satın alabilirsiniz :)



                            Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder