21 Eylül 2015 Pazartesi

MAANGE GÖZ FIRÇA SETİ






          Herkese Merhabalar ;



    Yurtdışı alışverişlerini ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuzdur.
Özellikle kaliteli yüz ve göz fırçalarını yurtdışından uygun fiyatlara alabiliyorsunuz.

Birçok blogger , youtuber yurtdışından set halinde fırça alıyor.
Bugün blogda bahsedeceğim göz fırçaları da Maange markasına ait.
   Bu marka fırça konusunda oldukça başarılı.
   Fırçaları oldukça kaliteli.





               * Ben bu göz fırça setini newdress.com 'dan aldım.
 Bu fırça seti freeshipping yani ücretsiz kargo bölümündeydi.
 Sitede uygun fiyatlı birçok ürün satılıyor. Fakat belli bir miktar kargo parası ödüyorsunuz. Sepetinize eklediğiniz ürünler arttıkça kargo parası da artıyor.


          *  Bu fırçaların farklı renkleri de bulunuyor. Mavi , pembe , beyaz , siyah , kırmızı gibi renkleri de mevcut. Ben beyaz olanını tercih ettim.


           * Setin içerisinde 5 farklı fırça bulunuyor. Ben birini çekilişime koymuştum birini de arkadaşıma hediye ettim.

           * Bu fırçaları birçok yurtdışı sitesinde bulabilirsiniz.





                    * Fırçanın kılları oldukça                     sık.

             * Yıkamama rağmen şuana kadar kıllarında herhangi bir dökülme olmadı.

             * Bu göz fırçalarını aynı zamanda aydınlatıcı , kapatıcı ,
kontür uygulamalarında kullanabilirsiniz. Özellikle de kapatıcı ve aydınlatıcı uygulamada başarılılar. Farı dağıtmalarını beğendim. Gözünüzün crease bölgesine
 yani göz kapağınızın çukurlaştığı bölgeye rahatça girebiliyor.
              
             * Ben 5 fırçayı $ 3,95 a aldım. O da yaklaşık 11,50 TL yapıyor.

             * Yurtdışı sitelerinde kapıda ödeme yok. Paypal ile kredi kartı numaramı vermeden alışverişimi yaptım.



              Siz de göz , yüz fırçaları arayışında iseniz ; hem uygun fiyatlı hem de kaliteli fırçalarım olsun diyorsanız gönül rahatlığıyla bu sitelerden alışveriş yapabilirsiniz.


                         Sevgiler...

1 yorum:

  1. Fırça alışverişi yapacağım bende o yüzden bu faydalı yazı için teşekkür ederim. Sevgiler

    YanıtlaSil