16 Eylül 2015 Çarşamba

HC HAİR CARE OVEX SAÇ BAKIM MASKESİ






       Herkese Merhabalar ;



     Bugün sizlere çok severek kullandığım HC HairCare markasının saç bakım maskesinden bahsedeceğim.
 Yazıma başlamadan önce kendi saç tipimden biraz bahsetmek istiyorum :

- Saç tipim yağlı
- Saç yapım ince ve düz.

Bildiğiniz üzere yağlı saçlar yağ içerikli bakım ürünlerini çok fazla kullanamıyorlar. Çünkü bu tarz ürünler zaten yağlı olan saçını daha da yağlandırıyor.
Piyasada üretilen çoğu ürün de kuru , cansız saç tiplerine göre.

 Ovex saç maskesi kesinlikle saçımda yağlandırma yapmadı. Bu yüzden kuru saç tiplerinin yanında yağlı saç tipleri de rahatlıkla kullanabilir.






         * Ürün karton bir kutunun içinde ambalajlı bir şekilde geliyor.






  * Karton kutunun içerisinden bu şekilde plastik bir kavanoz çıkıyor.

* Kapağı sağlam , sürekli açılmıyor. 1 kere yere düşürdüm. Kapağı açılmadı , herhangi bir yeri çatlamadı. Gayet sağlam bir kutusu var.







  * Plastik kutunun içinden maskeyi koruyucu bir kapak çıkıyor. Bu kapak hem maskenin akmasını , dökülmesini engelliyor hem de ilk sizin kullandığınızın garantisini veriyor.
Ben bu kapağı her kullanımdan sonra yerine koyuyorum.

 * Yapısı normal el kremleri gibi. Ne çok yoğun ne de çok sıvı. Orta kıvamlı bir ürün.

 * Saçınızın uzunluğuna göre kullanacağınız miktar değişiyor. Benim saçlarım orta boy uzunluğunda. Bana ceviz büyüklüğündeki bir miktar yetiyor.

 * Ürünü saç diplerime uygulamıyorum. Saç diplerimden 3 parmak aşağısından uygulamaya başlıyorum. Daha sonra saçlarımı toplayıp 10 dk bekliyorum. Aslında ürün 5 dk da hızlı saç kurtarma terapisi olarak geçiyor. Fakat ben nolur nolmaz diye saçlarımda 10 dk bekletiyorum.






   * Karton kutunun yan tarafında ürünü nasıl kullanacağınız ile ilgili bilgiler yazıyor. Bu bilginin olması saç maskesi kullanmaya yeni başlayanlar için yararlı.

 *Şampuandan sonra saçınızın suyunu sıkıp uyguluyorsunuz. Çok ıslak saçınıza uygularsanız maske saçta durmaz , akar.






  * 200 ML lik bir ürün.

 * İçerisinde paraben bulundurmuyor.

 * Benim saçlarım çok fazla karışır. Bu ürün sayesinde saçlarım kolayca açıldı. Tarak kullanmadan elimle açtım. Saçlarıma harika bir yumuşaklık kattı.

 * Kokusuna bayılıyorum. Meyvemsi bir kokusu var. Saçınızda kokusu 2 gün boyunca kalıyor.

 * İşlem görmüş boyalı saçlar bildiğiniz üzere çabucak sertleşir , pütür pütür olur. Benim de saçım boyalı. Saç yüzeyindeki pütürleri engelliyor. Saçları yumuşattığı için de saçlarınızdaki sertliği engelliyor.

 * Yukarıda da belirttiğim gibi yağlı saç tipleri de rahatça kullanabilir.




      Ürünü HC HairCare sitesinden 55 TL 'ye satın alabilirsiniz.
      Ayrıca HC HairCare sizlere bir kolaylık sağlıyor.
     Kredi kartı ile alışveriş yapmak istemeyenler sitedeki formu
doldurup kapıda ödeme ile de satın alabilir.
    Ürünler aynı gün içerisinde kargolandığı için kısa sürede
elinize ulaşmış oluyor.

    Ben bu üründen çok memnun  kaldım.
    Bitmesin diye azar azar    kullanıyorum :)
    Maske arayanlara HC HairCare Ovex 'i tavsiye ederim.



                                 Sevgiler...

1 yorum:

  1. Bana pek iyi gelmedi yani normal bir saç kremi gibiydi ben de arkadaşıma verdim inanılmaz beğendi kıvırcık Saçları var çok iyi gelmiş herkese uymuyor işte :)

    YanıtlaSil