8 Haziran 2015 Pazartesi

RİTUEL DE BEAUTE ISITICI BANTLAR




        Herkese Merhabalar ;


   Bugün bloğumda sizlere Rituel De Beauté markasının özel günlerde kullanabileceğiniz ısıtıcı bantlarını tanıtacağım.
Özel günler kimisi için zorlu geçerken kimisi için de kolay geçiyor.
   Bu periyotta çoğumuz karın ağrıları çekiyoruz. İşte böyle zamanlarda ısıtıcı bantlar bizler için kurtarıcı ürünler oluyor. Özellikle dışarıdayken bu tarz ürünler çok pratik ve kullanışlı.

   Öncelikle Rituel De Beauté markasından sizlere biraz bahsetmek istiyorum :

    # Ürünlerini hayvanlar üzerinde test etmiyorlar.

   #  Çevreye ve Dünya'ya karşı saygılılar.

   #  Dermatolojik olarak ürünlerini testlerden geçiriyorlar.

   #  Ürünlerin raf ömrünü uzatan Paraben 'i kullanmıyorlar.



    
 * Karton kutunun içerisinden 2 adet paketli ısıtıcı bant çıkıyor.

 * Kutunun üzerinde 8 saat etkili yazıyor fakat 6 saatten sonra etkisi azalmaya başlıyor.

 * Rituel De Beauté markasının ürünlerini Gratislerde bulabilirsiniz. Bir ara da Bim 'de satıyorlardı.

 * Ağrılı geçen dönemlerde uyguluyorum. Okulda , sokakta beni rahatlatıyor.

 * Herhangi bir yan etkisini görmedim.

 * Ürünü direk teninize değil , iç çamaşırınıza yapıştırıyorsunuz.

 * Vücut ısısıyla beraber içerisindeki tanecikler ısınmaya başlıyor. Bu ısı kesinlikle yakıcı , rahatsız edici bir ısı değil.

 *  Japonya'dan ithal edilmiş bir ürün.

 *  Fiyatı 5-6 tl .




   Dediğim gibi kutunun içerisinden 2 adet ısıtıcı bant çıkıyor.
   Paketi açtığınız andan itibaren kullanım süresi başlıyor.
   Paketli olması da yanınızda kolayca taşıma imkanı sağlıyor.





      Özel günleriniz ağrılı geçiyorsa rahatlamak için bu tarz ısıtıcı bantları kullanabilirsiniz.
     Ben bu markadan memnun kaldım.
                        
    Sizlerin de denemenizi öneririm :)

                                                                                                            Sevgilerr..

2 yorum:

  1. paylaşımın için teşekkürler malum günlerde ben de A101 DE satılanlardan alıyordum. Bu arda bloğunu instagram sayesinde keşfettim ben de http://kozmetikpsikolojisi.com.tr/ adlı bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu markayı merak ediyordum iyi oldu bende bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil