2 Haziran 2015 Salı

AVON SENSES EXFOLİATİNG VÜCUT SCRUB





      Herkese Merhabalar ;

    Bugün bloğumda sizlere tanıtacağım ürün mis gibi kokusuyla duşunuzu keyfe dönüştüren Avon'un yeni çıkan Vücut Scrub ı.
Ben çok fazla vücut peeling i , scrub ı kullanan biri değilim açıkçası. Duşta uygulamaya üşeniyorum.
Bu üründe benim denediğim ilk vücut scrub ı. Avon kataloğuna bakarken yeni çıkan bu ürünü gördüm ve denemek istedim. Seride 3 farklı kokuda vücut scrub ı bulunuyor.

  Ürüne geçmeden önce, sizlere vücut scrubları , peeling leri hakkında birkaç bilgi vermek istiyorum. Peelingler vücuttaki ölü deriyi temizlemede yardımcı ürünlerdir. İçerisindeki tanecikler sayesinde exfoiliating yaparlar. Doğal olanlarının haricinde duş jeline benzer küçük taneli olanları da vardır. Şeker içerikli olanları mağazalarda bulunabildiği gibi evinizde de kolaylıkla yapabileceğiniz scrublardır. Temizlenen ölü deri sayesinde vücudunuz daha parlak ve sağlıklı olacaktır.


                     Ürünümüz bu şekilde :



      * Benimkisi Romantic Garden Of Eden isimli olanı. Çiçeksi aynı zamanda da ferahlık veren bir kokusu var. Ağır kokmuyor.

    * 200 ml lik bir ürün. Bence bir vücut scrub ına göre ml si az.

    * İçerisindeki vitamin E sayesinde derinizin nemli olmasını sağlıyor.

    * Tanecikleri küçük boyutta. Eğer iri taneli vücut scrubları seviyorsanız bu ürün sizi tatmin etmeyecektir.

    * Taneciklerin bazıları uygularken eriyor.

    * Bu ürünü duş jeli gibi de kullanabilirsiniz.

    * Sıvı bir yapısı var. Şekerli peelingler gibi katı ve yoğun değil.

    * Cildimde herhangi bir kaşıntı , kızarıklık yapmadı.

    * Tanecikleri cildi acıtmıyor. Hassas ciltliler de kullanabilir.

    * Ölü deriyi temizlemede orta seviye bir ürün. Ne çok iyi ne de çok kötü. Eğer vücudunuz çok kuru ise ölü deriyi atmada size yeterli gelmeyebilir.

    * Ben indirimden 4,50 tl ye almıştım. Normal fiyatı da 7 tl civarında.
                           

                    Ürünün İçeriği Bu Şekilde :




                           Ürünün Tanecikleri  :



   Gördüğünüz gibi içerisindeki peeling tanecikleri çok yoğun değil.
   Fakat ; peeling özelliğini yerine getiriyor.

   Vücut scrub ı , peeling i arayışında iseniz yaz aylarında vücudunuzu rahatsız etmeyecek bu ürüne bir bakabilirsiniz.

   Ürünü Avon Satış Danışmanlarından alabilirsiniz.
   Her ay yeni çıkan Avon ürünlerini takip etmek için de sayfalarındaki E-katalog a bakmayı unutmayın :)

               
                                Sevgilerr...

1 yorum:

  1. İçerisindeki tanecikler yoğun değil ama baya büyükçe bu güzel, zira ben peelingte biraz gaddarca yaklaşmayı seviyorum cildime, ürünü deneyebilirim evet..

    YanıtlaSil