13 Mayıs 2015 Çarşamba

YVESROCHER GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİSİ



    
       Herkese Merhabalar ;


      Bugün sizlere , severek kullandığım ve 3 şişe bitirdiğim YvesRocher markasının göz makyajı temizleyicisinden bahsedeceğim.
  YvesRocher markası  ürünlerinin organik ve doğal olması nedeniyle benim sıklıkla alışveriş yaptığım bir marka.
  Şuana kadar peeling ini , göz makyaj temizleyicisini , yüz maskesini ve göz kalemini kullandım. Hepsinden de çok memnunum.


                          Ürün bu şekilde ;



* 125 ml lik bir ürün.

* Çift fazlı olduğu için çalkalamanız gerekiyor.

* Gözlerimde herhangi bir alerjik reaksiyon ve yanma yapmadı ki yağ bazlı bu tarz ürünler göze kaçtığı zaman yakıyor.

* İçerisinde Organik Peygamber çiçeği bulunuyor. Mavi olan kısmı bu bitkiye ait.

* Hassas göz çevresine bakım yapmayı ve rahatlatmayı sağlıyor. Göz altlarında tahriş yapmıyor.

* Suya dayanıklı makyajınızı kolayca çıkartabiliyorsunuz.

* 27,90 tl ye Yvesrocher mağazalarında bulabilirsiniz.
İndirim zamanları da 20 tl ye falan denk geliyor.

* Yağlı his bırakıyor mu derseniz vıcık vıcık yağlı bir his bırakmıyor fakat ben genellikle makyaj temizleme mendili ile siliyorum.

* İçerisinde paraben bulunmuyor.




3 şişe kullandığım için bu ürünle ilgili diyebileceğim tek şey ürünü gidip almanız :)

Aranızda kullananlar var mı?
Var ise yorumlarınızı bekliyorum

Sevgilerr...

5 yorum:

  1. Yves Roche kart ile ilk alışverişime hediye edilecek. İyi oldu bu yorumu okumam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da kartimi ilk aldığımda hediye edilecekti. Sonra ben o kuponu kullanmayı unuttum. Süresi geçti. Öyle oluncada alamamıştım hediyemi :)

      Sil
  2. bu ürünle yıllar önce tanıştım öyle sevdim ki şişe şişe aldım. hatta kaç kişiye hediye ettim. ancak malesef göz çevremde yağ bezesi oluşturuyor ve olanları büyütüyor. stoklarımı dağıtmak zorunda kaldım. onun dışında makyajı çok iyi çıkartıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de kapatıcılar minik minik yağ bezeleri yaptı. Iyi kapanmasi için fazlaca kapatici uyguluyorum cunku.. :/

      Sil
  3. Çift fazlı ürünler genel olarak yağlılar. Ama bu ürün öyle vıcık vıcık yağlı değil bence :)

    YanıtlaSil