6 Mayıs 2015 Çarşamba

TRUE SPİRİT YÜZ TEMİZLEME SÜNGERİ



   Herkese Merhabalar ;


      Bugün sizlere pratik bir üründen bahsetmek istiyorum.
True Spirit markasına ait yüz temizleme süngerini Watsons'dan 6,5 tl gibi bir fiyata aldım. Farklı boyları da vardı. Ben en büyük boyunu aldım.


                              

Ben genellikle kil maskemi yüzümden silerken kullanıyorum. Çok pratik ve kolay bir şekilde siliniyor. Ilık suyun altında tutuyorum. Fazla suyunu sıkıp yüzümü temizliyorum. Eğer sizde maskelerinizi çıkarırken zorlanıyorsanız bu ürüne bir bakabilirsiniz.



Ürünü ilk kullanacağınız zaman sıvı sabun ile yıkamanızı öneririm.

Her ne kadar kapalı paketin içinde de olsa renk vermek için boya kulanılıyor.

Kalın yapılı olduğu için kolayca deforme olacak bir ürün değil.

Aranızda kullanan var mı?
Siz maskelerinizi silmek için hangi yöntemi uyguluyorsunuz? :)

Sevgilerr...

4 yorum:

  1. aaa çok iyiymiş alayım ilk fırsatta :) teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  2. Ozellikle kil maskelerini temizleeken zorlaniyorum. Elimle yikadigimda tam çıkmıyor. Bende bu urunu kil maskemi cikarirken kullanmayi denedim. Ve guzel bir sekilde urunu yuzumden temizleyebiliyorum. Aldiktan sonra blogda yorumlarini bekliyorum canim :) 💟

    YanıtlaSil
  3. ben de aldım ve güzel de kullanıyorum ama Buket yazmıştı mesela onunki heme parçalanmış anlamadım farklı mı bunların maddesi :-((

    YanıtlaSil
  4. Realtechnique 'in fondoten süngerini kullanan kişilerde de sunger parcalanmis. Bende de var yazisini yazdim. Ama hic bir parcalanma sorunu yasamadim. Acaba temizlerken sungeri fazla mi sıkıyorlar. Sonuçta sunger olduklari icin hassaslar. Bu urun kalin yapili. Gozenekli oldugu icinde iyi temizliyor :) Eklips fondoten sungeri de kullandim. Onda da parcalanma sorunu yasamadim :)

    YanıtlaSil