5 Mayıs 2015 Salı

SENSODYNE TRUE WHİTE DİŞ MACUNU



  
     Herkese Merhabalar ;


     Bugün blogda Sensodyne markasına ait yeni çıkarmış oldukları True White diş macununun yorumları olacak.

    Benim gibi hassas dişleri olanların baş belasıdır soğuk ve sıcak şeyler. Dondurma yersiniz , soğuk bir şey içersiniz dişleriniz üşür , ağrır. Ya da sıcak bir şey içtiğinizde dişleriniz sızlar. Ve her diş macunu da sizin için çözüm değildir. Klasik diş macunu özellikleri taşır. Ne dişlerinizin sızlamasını geçirir ne de beyazlamasını sağlar.

    Ta ki bu ürünle tanışana kadar bende öyle düşünüyordum. Bu ürün hem beyazlık veriyor hem de hassas dişlerinizin hassasiyetinin giderilmesini sağlıyor. Sensodyne markasını annem de kullanıyor. O da benim gibi hassas dişlerinden muzdarip. Kendisinin de güvenle ve severek kullandığı bir marka. Evet diğer bilindik diş macunlarından birazcık pahalı fakat kesinlikle parasına değiyor.

    Diş hassasiyetinin giderilmesinde kesinlikle yararlı bir ürün.
Fiyatı 18-19 tl civarında. Gratis ,Watsons gibi mağazalarda ağız sağlığı haftası ve özel günlerde indirime giriyor.


        Üründen bu kadar bahsettikten sonra     
              bakalım ürünümüz nasılmış??


Diş hekimlerinin de önerdiği bir marka.
Dişlerimde leke olmadığı için diş lekelerini önlemede ne kadar başarılı bilmiyorum.
Ama dişleriniz hassas ve beyazlatmak istiyorsanız bu ürünü deneyebilirsiniz.



75 ml lik bir ürün.
İçeriği bildiğimiz diş macunu içeriklerinden oluşuyor.
Günde 2 kere kullanmanız öneriliyor.
Beyazlatma özelliğindeki diş macunlarında florür fazla olduğu için dişleri tahrip edebiliyor. O yüzden günde 2 kere fırçalamak yeterli olacaktır.

Hassas dişler için bildiğiniz başka marka diş macunları var mı?
Varsa neler?
Aşağıya yorumları bekliyorum :)

Sevgilerr...

1 yorum:

  1. Diş macunu markasında Sensodyne i tek geçerim. 4-5 senedir hiç değiştirmeden bu markayı kullanıyorum bende.

    YanıtlaSil