4 Mayıs 2015 Pazartesi

BENRİ KURU ŞAMPUAN



       Herkese Merhabalar ;


      Gratis'ten yaklaşık 4 ay önce aldığım Benri'nin renkli kuru şampuanını hala bitiremedim. Saçlarım kirliyken kuru şampuan sıksam bile kötü hissediyorum. Kuru şampuanlar çıktı fakat benim hayatımda pek bir değişiklik yaratmadı. Mucize bir ürün mü? Hayır değil ama banyo yapmaya vakit olmadığında 1 gün idare edebilecek bir ürün.

    Denemek için küçük boyunu aldım. 5,5 tl gibi bir fiyatı vardı. Farklı saç renkleri için seçenekleri var. Özellikle saçları boyalı olup , dibi gelenler için kurtarıcı bir ürün. Niye boyalı olanını aldım hala bir fikrim yok. Ürünü ilk sıktığımda aa bu erkek parfümü kokusu nerden geliyor? dedim. Ve meğerse ürünümüz erkek parfümü kokuyormuş :D
   Keşke bayanlara uygun ya da temiz , fresh bir kokusu olsaydı diye iç geçirdim evet.
    Bu ürün baya baya saçı boyuyor. Üstünüzde açık renkli bir giysi varsa boya olabilir aman dikkat. Ben genelde uzaktan saçlarımın diplerine sıkıyorum. Sonra elimle saç diplerime masaj yapıyorum. Daha sonra da saçıma hacim vermek , o yağlı görüntüyü biraz da olsun gidermek için krepe yapıyorum. Elimle masaj yaparken tabi eller falan da boya oluyor.




* Hacim vermesini sevdim.

* 50 ml ve 150 ml lik boyları mevcut. Bu 50 ml olanı.
Tatillerde yanınızda taşımak için gayet ideal bir boyda. Malum yaz aylarına kaldı şurda 2-3 ay.

* Benimkisi açık kahverengi saçlar için olanı. Kızıl , kestane , sarı , açık kahve gibi her saç rengine uygun olanı mevcut.

* Ürünü kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor. Yoksa boya eşit olmayan bir şekilde dağılıyor.

* Bazı kuru şampuanlar daha pudramsı olurken , bu ürün daha ıslak bir yapıya sahip.

* Akşama doğru saçlarınız yağdan dolayı yine ağırlaşıyor.


İçeriği bu şekilde ;





      Ürünü sıktığınızda rengi bu şekilde oluyor ;

                        
                          

Fotoğraftan da anlaşıldığı üzere diğer kuru şampuanlardan farklı olarak ıslak bir yapısı var. 
Alınabilir bir ürün , fiyat performans açısından bakıldığında.

Sizler bu ürünü kullandınız mı?
Kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum :)



                                       Sevgiler...

2 yorum:

  1. Ben bu rengini kullandım denemek için çok sevdim şimdi büyük boyunu aldım renksiz olarak. Boyaması biraz sıkıntı canım ya ama saçıma verdiği temizlik hissinden dolayı aldım.
    http://elifeceozturk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. bunu kullanmadım ama genel olarak bende kuru şampuanı pek sevemedim. yıka çık 5 dakika mı almaz ohh mis gibi :)

    YanıtlaSil