25 Nisan 2015 Cumartesi

THE BALM SEXY MAMA PUDRA



  Herkese Merhabalar ;


      Bugün hepimizin paketlerine bayıldığı The Balm'ın meşhur Sexymama pudrasını inceleyeceğiz.
     
     The Balm markası yurtdışında High End marka olarak biliniyor.
Ve Türkiye'deki fiyatlarından daha pahalıya satılıyor. Türkiye'de Sadece Gratis mağazalarında satılıyor. Özel günlerde indirimler oluyor. Son sıralar doların artışıyla birlikte ürünlerde de zamlar başladı. Ben bu ürünü indirimde 18 tl ye almıştım diye hatırlıyorum. Şimdi sanıyorumki indirimli fiyatı 23 tl civarında. Crueltyfree yani hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.

    
              Ürünün özelliklerine geçmeden önce bir bakalım :



                    
               Ürünlerin ambalajları genellikle Vintage , Retro tarzda.
7,06 gramlık bir ürün.
          Transparan özellikte.
          Biraz tozutma yapıyor.
          Parlamayı engelliyor.
          Kapatıcıyı sabitlemekte başarılı. Göz altlarında pudra pudra durmuyor.


                        


İçerisinde paraben , talc , ağır metaller gibi kötü maddeler barındırmıyor.
Oldukça kaliteli bir marka. Yurtdışında High End olmasının sebebi de bu.



Alalı baya oluyor. Ama daha üründe çok az bir çukurlaşma oluştu.
Baya bereketli ve uzun süre gidiyor.
Yüzüm için kapatıcılık sağlayan başka pudralar tercih ediyorum.
Genellikle kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum.
T bölgesindeki yağı ve parlamayı gidermede de başarılı.

Bittikçe alacağım ürünlerden biri kendisi :)

Sevgilerr...




1 yorum:

  1. OOOHHH !!! NE GÜZELMİŞ BİR TÜRLÜ ALAMADIM ŞUNUU ASLINDA BEN ALLIĞINI ÇOK MERAK EDİYORUM

    YanıtlaSil