27 Nisan 2015 Pazartesi

MAYBELLİNE MASTER PRECİSE EYELİNERLAR




       Herkese Merhabalar ;


    Bugün blogda , çok severek kullandığım Maybelline markasının keçe uçlu bu likit eyelinerlarını inceleyeceğiz.
    
    Ben özellikle keçe uçlu , kalem tipi eyelinerları rahatlıkla kullanıyorum. Keçeli kalem tipi olanlarda tek sıkıntı çabucak kuruması ve bitmesi.
 Fakat ben bu üründe öyle bir sorun yaşamadım. Siyah olanından daha önce 2 adet kullandım. Bu 3 üncü olacak. Her gün eyeliner sürdüğüm için sürekli alıyorum. Bir de sürekli eyelinerınıza kuyruk yapıyorsanız uç kısmındaki ürün azalıyor. Bir süre sonra daha silik boyamaya başlıyor.
 
   Ben ürünü Gratis indiriminden 10 tl ye almıştım. İndirimsiz fiyatı da 16-17 tl civarında.

           Ürüne bakacak olursak bu şekilde ;


- Üstteki Jungle Green / Petrol Yeşili tonlarında.

- Alttaki Black / Noir.


Swachları da bu şekilde ;



* Kalıcılığı orta seviyede.

* Parlak durmuyorlar. Matlaşıyorlar. Glossy bir görüntü arıyorsanız size göre değil.

* Akşama doğru göz kenarlarından aşağıya biraz akma yapıyor. Aslında bende çoğu göz kalemi  , eyeliner akma yapıyor.
     


                     Ben severek kullanıyorum.
             Bittikçe almaya devam edeceğim.
                  Aranızda kullanan var mı?
 Varsa yorumlarınızı aşağıya bekliyorum   :) 

                                   
                                 Sevgilerr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder