27 Mart 2015 Cuma

YVESROCHER HASSAS CİLTLER İÇİN TONİK




      Herkese Merhabalarr ;

      
     Bugünkü blog yazımızın konuğu YvesRocher markasına ait , hassas ciltler için olan bu tonik. Öncelikle sizlere marka ile ilgili birkaç bilgi vermek istiyorum :

   YvesRocher markası ana merkezi Fransa olan , doğal ürünler satan bir marka. Kozmetik , cilt bakımı , vücut bakımı , saç bakımı , parfüm gibi geniş ürün skalasıyla müşterilerine hizmet veriyor.
  
Tüm ürünlerin aktif bileşeni mutlaka bir bitkisel içeriktir.
Kullanılan bitkisel içeriklerin ve geliştirilen formüllerin yüksek performansını ve zararsızlığını garantiler.
Ürün içeriklerini oluşturan bitkilerin yetiştirilmesinde organik tarıma öncelik verir.
Türü tükenmekte olan bitkilerin kullanımını reddeder.
GDO lu bitkilerin kullanımını reddeder.
Hayvansal içeriklerin kullanımını redderer.
Ekolojik ambalajlar kullanır ve bunları sürdürülebilir ormanlardan elde eder.
Tüm üretim süreçleri Avrupa Birliği Çevreyi Koruma Standartları ile uyumludur.

                                 Toniğe bir bakalım :

                  

****************************


Ürünün içerisinde alkol , paraben gibi maddeler bulunmuyor. Hassas ciltlere özel üretildiği için kesinlikle yüzü yakmıyor. Bazı tonikler gibi uygulandıktan sonra yüzü kesinlikle germiyor. Ben Benri'nin yuvarlak pamukları ile yüzüme uyguluyorum. Sağlam , plastik bir ambalajı var. Maalesef ağız kısmında tıpası yok. Ürünü pamuğa dökerken biraz dikkat etmeniz gerekiyor. Doğal ürünlerde olan o garip koku yok. Cildimi nemlendirici sürmeden önce rahatlatıyor. Bu ürünü uyguladıktan sonra yüzümün ferahladığını hissediyorum.  150 ml lik bir ürün. Ben her gün uygulamıyorum. 24-25 tl gibi bir fiyatı var.
Bittikçe alacağım ürünlerden biri oldu kendisi. Şuan yarıdan biraz daha az durumda.

Sizler bu ürünü kullandınız mı?
Sizde etkileri nasıl oldu?
Yorumlarınızı aşağıya bekliyorum.
Yorumlarınız benim için değerli :)

Sevgilerr...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder