29 Mart 2015 Pazar

RİMMELLONDON LASTİNG FİNİSH CONCEALER/ CORRECTOR



  
  Herkese Merhabalarr ;


      Bugün bloğumun konuğu Watsons'larda satılan Rimmellondon markasına ait bir kapatıcı / corrector olacak.
Rimmellondon markası uygun fiyatlı kozmetik ürünleri satan bir marka. Bende çoğu blogger arkadaşım gibi ürünlerini severek kullanıyorum. Markanın geniş kozmetik ürünleri skalası var.
Şuan elimde markaya ait ruj , likit far , kaş kalemi , fondöten ve kapatıcı bulunuyor. Rimmellondon'un birçok kapatıcısı  da bende mevcut. Bugünde sizlere yeni çıkardıkları kapatıcı ve corrector ürününden bahsedeceğim.

 
   Ürünün özelliklerinden bahsetmeden önce bir bakalım :



*****************************************



Özellikleri ;

*Ürün plastik bir kutunun içinde geliyor.

*Benimkisi 30 numara.

*Yapısı oldukça yoğun ve katı. Ama elinizle ısıttığınız zaman kremsi bir hale dönüşüyor.

*6 gr lık bir ürün.

*Watsonslarda 17 tl gibi bir fiyata satılıyor.

*Hem kapatıcı hem de corrector özelliği var. Yani isterseniz başka bir kapatıcınızın altına da kullanabiliyorsunuz.

*Gün içinde biraz çizgilere dolma yapıyor. Fakat toz pudra ile sabitlerseniz herhangi bir sorun olmuyor. Diğer formdaki pudraları uyguladığınız zaman göz altınızda tabaka gibi görünüyor. O yüzden benim size önerim toz pudra kullanmanız.

*Daha çok yüzdeki kusurları kapatmak için biçilmiş kaftan. Fırçanız ile yüzünüzdeki lekelere , sivilcelere uygulayabilirsiniz.

Ürünün içi de bu şekilde :




Ürünün nasıl durduğu ve morlukları kapatma derecesi de bu şekilde :



       
           Ben ürünü genel olarak sevdim. Göz altlarınız da günlük kullanıma uygun bir kapatıcı. Özellikle yüz için rahatlıkla kullanılabilir.

Sizler kullandınız mı?
Memnun kaldınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Yorumlarınız benim için değerli :)

Sevgilerr...





2 yorum:

  1. Merhaba tatlım blogunu beğenip takibe aldım instagramdada takipcinim ben de bu ürünü bende merak ediyoruM
    en kisa zamanda denenecek listesine alındı .. bende bloguma beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Corrector özelliğinin de olması süpermiş, gayet güzel durmuş ;)

    YanıtlaSil