23 Mart 2015 Pazartesi

MOSHOSGARDEN ALIŞVERİŞİM

 


    Herkese Merhabalarr ;


       Bugünkü blog yazım Moshosgarden markasından birkaç hafta önce yaptığım alışverişim ile ilgili olacak. Yine sizlere marka ile ilgili birkaç bilgi vermek istiyorum:

      
   Ürünlerinde zararlı kimyasallar, koruyucular, sentetik parfümler, menşei / içeriği belli olmayan hammaddeler, yani kısaca kullanımı güvenli olmayan hiçbir madde kullanılmıyor.
   Hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Sadece tamamen bitkisel ve doğal maddeler kullanılıyor.


  • Sertifikalı Organik
  • Organik (Ekolojik)
  • Doğal
  • Doğal Türevi (Doğal maddelerden elde edilmiş)
  • Kullanımı Güvenli
  •   
       Siparişim 3-4 gün içerisinde geldi. Sitede 2 farklı kargo şirketi ile anlaşmaları var. Yurtiçi kargo ve sürat kargo gibi imkanları var. Benim siparişim sürat kargo ile geldi. 75 tl ve üzerinde kargo ücretsiz.

                           Benim aldığım ürünler bunlar :

       



    *Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisi 21 tl

    *Amber & Gül Kil Maskesi 36 tl

    *Shea & Vanilya lı El , Vücut , Yüz Kremi 25 tl


    Ürünleri kullanmaya başladım. Şuan oldukça memnunum ürünlerden. Biraz daha kulladıktan sonra blogda yazılarını yazacağım. Bu ürünleri almadan önce Tırnak bakım yağı almıştım , onu da severek kullanıyorum .Bu benim MoshosGarden'dan ikinci alışverişim oldu. Kil maskesi dışında diğer ürünler cam kavanozda geliyor. Her alışverişinizde 1 kese lavanta koymayı unutmuyorlar :)
    Ürünler karton kutu içinde ve kağıtlara sarılmış halde geldi.
    Ürünlerin hiçbirinde tarihi geçme durumları yoktu.
    Kısacası ben ikinci alışverişimden de memnun kaldım.
    Kendileri severek alışveriş yapacağım bir marka. Herkese de güvenle öneririm.
    Eğer doğal ürünler ile ilgileniyorsanız benim gibi , sitelerine bir bakmanızı öneririm.

    Kullananlar ve memnun kalanlar var mı?
    Yorumlarınızı bekliyorum.
    Yorumlarınız benim için değerli :)

    Sevgilerr...


    1 yorum:

    1. Çok merak ediyorum bu markanın ürünlerini. Lavantaya bayılırım!
      Güle güle kullan canım:)
      Sevgilerle:)

      YanıtlaSil