15 Şubat 2015 Pazar

KONYA #asliveselmakeuparty BLOGGER



 

Herkese Merhabalar :) Bugün benim için çok özel bir buluşmadan bahsetmek istiyorum sizlere. Sevgili Aslı Ve Selma , Konya'da güzel bir blogger etkinliği yaptılar. Mekan sponsorumuz Demgah cafe idi. Daha önce bu cafede kitap buluşmaları da yapmıştık. Sıcak bir ortamları var. Açıkçası ben oraya her gidişimde memnun kalıyorum.

Öncelikle sizlere blog buluşmamızdan birkaç fotoğraf göstereyim :

 
Masada bizleri bir sürü hediye paketi bekliyordu. Sponsorlarımız oldukça bonkör davranmışlar hediye konusunda :)
 
 
Sevgili Koray Akın'da burada Selma'ya makyaj yapıyor ve bizlere bazı tekniklerden bahsediyor :)
 
Gelelim sponsorlarımızın bizlere gönderdiği hediyelere topluca bir bakmaya :
 
 
Öncelikle her bir sponsora ayrı ayrı teşekkür ediyorum , bizleri blog buluşmamızda yalnız bırakmadıkları için :)
 
 
Pankartlarımız çok sevimli gözüküyor , sizce de öyle değil mi? :)
I love blog yazısı yazan bu cici kurabiyelerimiz ise instagramdan
 Renkli Günler Atolyesi 'nin sahibi Esma Hanımdan :)
 
 
Sevgili Bebak bizleri buluşmamızda yalnız bırakmadı. Bizlere Acı badem sütlü makyaj temizleme mendili ve el, vücut kremi hediye gönderdi. Makyaj temizleme mendilinden daha önce 1 paket bitirmiştim ve memnun kalmıştım. Makyajı güzelce çıkarıyor ve içerisindeki acı badem sütü sayesinde cildi tahriş etmiyor. El kreminin de tüpte olanını kullanmıştım. Ellerimi iyice nemlendirmişti. Özellikle minik boyları çantada taşımak için ideal :)
 
 
Sevgili Apolena Home ' bizleri yalnız bırakmadı ve her birimize bu cici makyaj çantalarından hediye etti. Bana sevimli kedicikli makyaj çantası denk geldi. Böylece makyaj çantası koleksiyonuma bir yenisini daha eklemiş oldum. İnternet sayfalarına bir bakmanızı öneririm. Arkadaşlarınıza hediye vermek için güzel bir seçenek :)
 

Sevgili Dallas Kuaför ' ün sahibi Burak bizlere 1 seanslık koltuk altı lazer epilasyonu hediye etti. Ve bugün yaptırdım. Daha ilk seansdan çok memnun kaldm. Öncelikle çok temiz bir yer. Yeni aldıkları lazer makinası sayesinde uygulanan bölgeye aynı zamanda soğuk hava üflüyor , böylece acınızı azaltıyor. Kendisine çok teşekkür ederim. Yüz yüze tanışma fırsatımız da oldu. Konya'da yaşayanlar ve lazer epilasyon yaptırmayı düşünenler bence buraya bir bakmalı :)
 
 

                       Sevgili Farmona markası da bizleri yalnız bırakmadı. Aslına bakarsanız kendilerini ilk defa blog buluşmasında tanıdım.  Bizlere soğuktan koruyucu el kremi ve lipbalm gönderdiler. Kullandıkça yorumlarımı blogda paylaşacağım :)

              
 
Sevgili Elif Parfümeri de bizleri yalnız bırakmadı. Birbirinden güzel hediyeler gönderdiler. Note ürünleriyle ilk defa tanışacağım için heyecanlıyım. Lionesse markası da RealTechnique nin expert face brush ına benzer bir fırça çıkarmış. Elimde ikisi de olduğu için belki bir karşılaştırma yazısı yazabilirim. GoldenRose ' dan renklerine bayıldığım 2 adet ligloss ve denememiz için tester lar göndermişler. Bayılarak kullandığım Artnet in karıştırma fırçasını da Elif Parfümeriden almıştım. Mac in 217 sine benziyor. Konya'da oturanlar veya şehir dışından gelecek olanlar mağazalarına bir bakmalılar :)
 
 
Sevgili HC Haircare de bizleri yalnız bırakmadı. O çok meşhur saç maskelerinden bizlere yolladılar. Denemek için oldukça sabırsızlandığım bir ürün. Kullandıkça kesinlikle yazısı gelecek. Benim gibi yağlı saçlardan muzdarip olanların da maske kullanabileceği bir ürün olmasını umuyorum :)
 
 
Blog buluşması kitapsız olmaz dediler ve Sevgili Altın Kitaplar bizlere romanlar gönderdi. Kitap okuma oranının çok düşük olduğu bir ülkede yaşıyoruz. Bu oranı yükseltmek için lütfen hepimiz kitap okuyalım , ufkumuzu genişletelim. Kendime ve sizlere " Mucize Dolu Bir Yıl " diliyorum :)
 
 
Sevgili Kliksa bizlere kışın üşümeyelim diye çok sevimli sıcak su torbası göndermiş. Özellikle Regl zamanları baş tacımız olan sıcak su torbaları hepimize lazım :)
 
 
Sevgili Organique markası bizlere Creamy Whip vücut temizleyici göndermiş. Paketlemesinin şıklığı ve içerisindeki sanki kremaymış gibi duran ürüne bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Ne yazıkki organik içerikli ürün bulmak zor. Böyle markaların olması içimizi rahatlatıyor :)
 
 
Sevgili Pürnem markası bizlere yeşil çaylı göz kremi ve yüz kremi göndermiş. Benim gibi göz altları kuru olanlar sürekli yeni göz kremleri deneme peşindeler. Benim için de böyle bir ürünü deneme fırsatı bulmak iyi oldu. İki ürünü de kullandıktan sonra blogda yazısını yazacağım :)
 
 
Sevgili Pakmaya da bizleri yalnız bırakmadı ve koca bir paket dolusu ürün gönderdi her birimize. Kakaosundan sütlacına pudinginden kremşantisine kadar birçok ürün koymuşlar kutuya. Hepsini denemek için sabırsızlanıyorum. İnstagramımda bu ürünleri kullandıktan sonra fotoğraflarını paylaşacağım. Ayrıca benim gibi sütlaç sevmeyenlere bakalım sütlacı sevdirebilecekler mi? :)
 
 
Sevgili Ritüel De Beauté markası bizleri özel günlerimiz de yalnız bırakmamış ve bizlere ısıtıcı bantlardan göndermiş. Daha önce kullandığım bir marka olduğu ve işe yaradığı için tekrardan severek kullanacağım. Kardeşimin de sayemde sevdiği bir marka oldu. Dışarı çıktığmız da karnımızda sıcak su torbası ile gezemeyeceğimiz için bu tip pratik ürünler ağrılarımızın azalmasına yardımcı oluyor :)
 
 
Sevgili Raen markası da bizleri yalnız bırakmadı. Bizlere yüz kesesi ve doğal sabunlarından hediye etti. Daha paketi açar açmaz mis gibi bir karanfil kokusu yayıldı. Yine doğal içerikli bir marka. Daha önce hiç yüz kesesi kullanmamıştım. Biraz araştırma yaptım. Sıcak suda biraz yumuşaması için bekletiyorsunuz keseyi. Özellikle siyah noktaları temizleme konusunda olumlu sonuçlar alındığını okudum. Ürünleri zevkle kullanacağım :)
 
 
Sevgili VitaCremeB12 markası da bizleri buluşmamızda yalnız bırakmadı. Kendileri zaten önceden bildiğim bir marka olduğu için yeniden ürünleri geldiği için çok mutlu oldum. Bana denemem için tester ürünlerinden göndermişlerdi. Özellikle Lightining içerikli pembe kremine bayıldım. 3 gün düzenli olarak kullandım ve cildimin aydınlık bir görünüme kavuştuğunu fark ettim. Sitelerinden bu ürüne özellikle bakmanızı öneriyorum. Çünkü ilk defa bir kremden bu kadar çabuk etki aldım :)
 
Ve son olarak da :
 
 
Sevgili Senscience markası da bizleri yalnız bırakmadı. Bizlere denememiz için şampuan ve saç kremi gönderdi. İlk defa duyduğum bir marka oldu kendileri. Denemek için sabırsızlanıyorum çünkü oldukça merak ettim. Ürünler oldukça profesyonel gözüküyorlar. Yine kullandıktan sonra blogda yazıları olacak :)
 
Umarım yazıyı keyifle okumuşsunuzdur :) Sevgili arkadaşım Aslı'ya ve Selma'ya bu güzel blog buluşması için , emekleriniz için çok teşekkür ederim. Blog buluşmamıza sponsor olan markalarımıza çok teşekkür ederim.Ve mekan sponsorumuz olan Demgah Cafe'ye sonsuz teşekkürler ediyorum :)
 
Sevgiyle kalın....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

1 yorum: