10 Şubat 2014 Pazartesi

JOHN FRIEDA HAIR SERUM

 

         

  Merhabalar!! Bugün sizlerle John Frieda'nın Frizz-Ease isimli saç serumunu inceleyeceğiz. Ben bu ürün ile bir arkadaşım sayesinde tanıştım. Kendisinin elinde küçük boyu olduğunu ve benim de denememi istediğini söyledi. Bu ürünle tanışmam bu şekilde oldu. John frieda'nın saça parlaklık veren saç kremini de kullandım kokusu ve yapısı , saça verdiği parlaklık mükemmeldi. John Frieda hem yabancı ülkede hem de ülkemizde kaliteli saç ürünlerini satıyor. Güvenle alıp kullanabileceğiniz bir marka kendisi. Fiyatları normal ürünlere göre biraz pahalı. Örnek vermek gerekirse ; ben saç kremini 26 tl ye almıştım. Bu markayı Gratis , Watsons ve kozmetik ürünleri satan online sitelerden bulabilirsiniz. Biz gelelim Frizz-ease ürününe ;


Ürünümüz 24 ml lik benimkisi küçük boyu. Benim gibi saçları çabuk yağlananların korkulu rüyası saçına yağ bazlı bir ürün sürmek. Fakat bu ürünle o korkulu rüyalar geride kalıyor. Çünkü ürünümüzü elinize alıp saçınıza yedirdiğinizde yağlı bir his vermiyor. Transform bir yapıda olduğu için saçlarınız yağlı gibi durmuyor. Aksine saçlarınız daha canlı ve sağlıklı görünüyor. Çok güzel bir kokusu var. Ben duştan çıktıktan sonra ıslak saçlarıma uyguluyorum. Elime biraz üründen sıkıp elimi ovuşturuyorum ve saçlarıma yediriyorum. Sonra da saçlarımı tarıyorum. Saçınızdaki karışıklığı , isminden de anlaşıldığı gibi elektriklenmeyi azaltıyor. Saçlarınızın daha pürüzsüz görünmesini sağlıyor. Dalgalı ve düz saçlara , ısıl işlem görmüş saçlara ve boya ile yıpranmış saçlara önerebileceğim bir ürün. Şişesine gelirsek ; pompalı bir kapağı var elinize yeteri kadar ürünün gelmesini sağlıyor. Ben saçlarıma 2 pompa kadar uyguluyorum.
 
Ürünün tam boy fiyatı : 36 tl. Ben ürünü çok severek kullanıyorum.
 
Sevgiler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder