13 Şubat 2014 Perşembe

CETTUA YAĞ KONTROL MENDİLLERİ (OIL CONTROL TISSUE)

                         

       
   Merhaba kızlar!! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugünkü konuğumuz yağlı ciltler için bir mucize olan yağ kontrol mendilleri. Cettua markası sadece Gratiste satılıyor.
3,95 - 4,5 tl gibi bir fiyata satılıyor. Cettua markasını bilmediğim zamanlarda yabancı youtuberların kullandığı ve Türkiye'de olmayan neutrogena markasının böyle bir ürünü olduğunu görmüştüm. Çok merak etmiştim. Daha sonra yaşadığım şehre Gratis mağazası açılınca denemek için almıştım iyiki almışım. Bu benim kaçıncı paketim bilmiyorum. Çok severek kullanıyorum. Ürünümüzün görünüşüne bir bakalım :
        


 
Ürünümüzün özellikleri şöyle ;
 
*Keten ipliği içeren doğal kağıt hamurundan yapılmış.
*Cildinize taze ve canlı bir görüntü verir.
*Makyajınızı bozmadan yüzünüzdeki fazla yağı alır.
*Paketin içinde 50 adet ince kağıt mendiller var.
*Boyutları 100 e 70 mm.
 
 
Benim T bölgem yani burun ve alın bölgem biraz yağlı olduğu için özellikle burun bölgem parlama yapıyor. Ne kadar pudra sürersem süreyim o bölge illaki yağlanma yapıyor. En sevmediğim şey burnumun parlak durması. Bu sebepten dolayı yağ kontrol mendillerini severek kullanıyorum. Paketinin ince olması nedeniyle ister seyehat çantanızda, ister makyaj çantanızda , istersenizde normal çantanızda rahatlıkla taşıyabilirsiniz. İnce kağıt gibi bir yapısı olduğu için kesinlikle cildi tahriş etme gibi bir özelliği yok. Diyelim makyajınızı yaptınız fondoteninizi , pudranızı sürdünüz. Ve belli bir saat geçti ve yüzünüzde parlamalar oluştu. İmdadınıza bu ürün yetişiyor. Üstelik silerken makyajınızı da bozmuyor ki bu bir artı özellik. Paketin içinde 50 tane olması ve tek bir kağıdı 2-3 kere kullanıcağınızı düşünürseniz size baya bir yetecek kadar ürününüz olmuş oluyor. Bu ürünü sevdin mi Işıl diye bana sorarsanız eğer ben çok sevdim. Bittikçe yenisini alıyorum. Uygun da bir fiyatı var. Eee daha ne olsun. Bundan iyisi can sağlığı :)) Son olarak ürünümüzün içine de bir bakarsak eğer şu şekilde :
 
 
Sizler bu ürünü denediniz mi? Sevdiniz mi? Yorumlarınızı aşağıya bekliyorum kızlar. Bir başka postta görüşmek üzere hoşçakalın.
 
Sevgiyle kalın....
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder