25 Ocak 2014 Cumartesi

FLORMAR FONDOTEN FIRÇASI

               

                                         
                                 
    Herkese merhabalarr :)
Bugün Flormar'dan almış olduğum fondöten fırçasını inceleyeceğiz sizlerle beraber. Birçok blogger ve youtuber da bu fırçayı görüyordum. Açıkçası merak ettiğim ve o sıralar fondoten fırçam olmadığı için aldım bu fırçayı. Fiyatı şuan 24,75 tl. Ben 19,90 tl ye almıştım. Bu fiyat artışının nedeni anlayamadım doğrusu. Acaba bu fiyata değecek bir ürün mü diye düşündüm. Cevap ; Maalesef ki hayır. Real technique'nin stippling brush unu tavsiye ederim bunun yerine. Flormar'ın sitesinde bu fondöten fırçasıyla ilgili şöyle deniyor : "Likit fondötenlerin kusursuz ve homojen dağıtılmasına yardımcı olur." Fırçanın boyutuna ve kıllarının yapısına bakıcak olursak eğer bu şekilde ;
 
                            
 
Özellikleri;
 
 

*Fırçamızın boyutu orta büyüklükte. Ne küçük ne büyük.
  (+) özellik
*Kılları fazla fakat aşırı sık değil. (-) özellik
*Fondoteninizi uygularken ne yazık ki fırça izi yapıyor yüzünüzde. (-) özellik
*Fondoteni içine çok az alıyor. (+) özellik
*Likit fondoten , bb krem ve krem allıklarınızı uygulayabilirsiniz. (+) özellik
*Yıkadıktan sonra hiçbir kıl dökülmesi yapmadı. (+) özellik
*Fiyatı bence çok pahalı. (-) özellik
 
Eğer makyaja yeni başladıysanız ve yüzünüze uyguladığınız fondotende aşırı kapatıcılık yaratmamasını istiyorsanız alabilirsiniz. Ama fondotenin iyice dağıtılmasını ve kalıcılığının fazla olmasını istiyorsanız bu fırça size göre değil.
Ben çok fazla beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Ama alınabilecek bir fırça. Kısaca benim için idare eder. Kullananlarınız var ise bu fırça ile ilgili siz neler düşünüyorsunuz yorum kısmına yazmanızı bekliyorum :))
                          
                       Sevgiyle kalın...


                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder